Service & Garantie

Jarenlang zorgeloos genieten

Bij De Wehlse Stijlvol Wonen geloven we in de kracht van vakmanschap en duurzaamheid. Elk meubelstuk uit onze collectie is met zorg geselecteerd op kwaliteit, comfort en esthetiek. Daarom bieden wij je standaard een royale garantie op al onze nieuwe meubelen, zonder extra kosten.

Naast deze garantie mag je rekenen op onze persoonlijke service en betrokken nazorg. Van advies op maat tot praktische ondersteuning: wij staan voor je klaar, ook ná je aankoop. Zo ben je verzekerd van een interieur dat niet alleen prachtig oogt, maar ook jarenlang meegaat.

Heb je een vraag of behoefte aan ondersteuning? Neem gerust contact met ons op, we helpen je met plezier.

Onze dekkingen

Je kiest zelf welk pakket het beste bij je past.

Standaard Fabrieksgarantie

  • Duur van de garantie:
    Volgens leverancier
  • Constructie-& fabricagefouten:
    Tijdens fabrieksperiode
  • Zekerheid & gemak:
    Basis

Gratis De Wehlse Garantie

  • Duur van de garantie:
    2 jaar volledige dekking
  • Dekking volgens CBW-richtlijnen
  • Constructie-& fabricagefouten:
    2 jaar
  • Direct persoonlijk servicecontact:
    Beperkt
  • Zekerheid & gemak:
    Goed

Service Plus Plan

  • Duur van de garantie:
    7 jaar volledige service en bescherming
  • Dekking volgens CBW-richtlijnen
  • Constructie-& fabricagefouten:
    7 jaar (2jaar + 5 jaar extra)
  • Vlekkenservice aan huis:
    Specialist aan huis bij vlekken
  • Hulp op locatie bij schade of storing:
    Binnen de garantietermijn
  • Direct persoonlijk servicecontact:
    Voorrang en directe rapportage
  • Online serviceportaal:
    Altijd inzicht in je schademeldingen
  • Zekerheid & gemak:
    Maximaal, 7 jaar zorgeloos wonen

👉 Klik hier voor meer informatie over het Service Plus Plan

Huisregels Gratis De Wehlse Garantie

  • Showroommodellen en modellen uit onze sale, woonaccessoires en bedtextiel zijn uitgesloten van de CBW-garantie.
  • De aankoopdatum in de winkel of bezorgdatum aan huis is de startdatum van de garantietermijn.
  • Beschadigingen of onvolkomenheden dienen binnen 14 dagen na aankoop of bezorging te worden gemeld.
  • Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie.
  • De Wehlse heeft altijd het recht een mankement te herstellen en het meubel eventueel op te halen voor reparatie.

Uitzonderingen op De Wehlse Garanties

Productgebonden eigenschappen zijn uitgesloten van de garantie, zoals:

  • Plooivorming in de bekleding
  • Krimpnaden en kleine scheurtjes bij hout
  • Kleurverschil met leer-, stof- en houtkleurstalen in de winkel
  • Invloed van licht en warmte op leder en stof
  • Werking van hout onder invloed van licht, warmte en vocht
  • Schade die ontstaat aan de vloer tijdens het gebruik van meubelen met doppen en wielen
  • Gebruiksslijtage van doppen en wielen

Reparaties die buiten de gestelde garantie vallen, worden tegen kostprijs uitgevoerd. Tevens berekenen wij voorrijkosten voor een mogelijk servicebezoek. Reparaties in het buitenland vallen hier niet onder.

Heb je vragen of advies nodig?

Onze specialisten staan voor je klaar. Vul onderstaand formulier in en we nemen z.s.m. contact met je op.

Adres & Contact

Nijverheidsweg 10
7031 BV Wehl

info@dewehlse.nl
0314 – 68 12 08

Openingstijden

Dinsdag t/m vrijdag: 10.00 – 17.30 uur
Zatderdag: 10.00 – 17.00 uur
Zondag en maandag: Gesloten